Thursday 28 February 2013

F.R.I.E.N.D.S.H.I.P

Assalamualaikum dan salam sejahtera..harini mood aku tak berapa ok...aku sedih sangat..it's all about friendship....

  Aku sedih sebab aymie(my twins) , eima(adek arwah) dan sadeq semua da jauhkan diri dari aku..mungkin aku yang salah sebab terlalu ego..aku yg taknak tegur mereka...aku tak tau kenapa..aku rasa seolah-olah itu yang terbaik...we are just like a strangers...macam semua da buka buku baru ..kenangan biar kenangan...

   Secondly , tiba-tiba aku terngat arwah sejak kebelakangan ni..aku kalau ingat pasal arwah dan mereka yang aku sebut tadi , mesti aku akan nangis...memang people change..tp aku rindu korang semua..kenapa korang buat aku macam orang asing? sbb tu aku rasa lebih baik masing-masing ngn life sendiri..aku ingat korang tapi tak tahu la korang...

    By the way , tadi aku buka youtube....dok tengok-tengok tu tiba-tiba aku terdetik hati nak tengok video yang dicipta oleh budak-budak MRSM Taipung batch 2012....video mereka kreatif , menarik dan ada mesej yg nak disampaikan...budak pandai pun ada bakat ok..tapi rata-rata video mereka berkaitan dengan friendship...guess what , video tu buat aku teringat awah dan kawan-kawan aku...aku sangat terasa kehilangan weh...

      Apa kata korang tngok video pertama ni dulu 







   ok now tngok sambungan dia....betul-betul mengingatkan aku pada arwah khadijah :'(

  P/S : al-fatihah ... setiap yang hidup pasti akan kembali pada ALLAH

Da Baca ? Like , Donate N Komen Ye .

0 comments:

Post a Comment

Hello guys . Thanks for reading . Take Care :)