Sunday 24 June 2012

SAHABAT

DAHULU ,
Detik pertama perkenalan kita hanya di alam maya ,
Bersuai kenal dan semakin mesra ,
Suka dan duka kita hadapi bersama ,
Berjanji untuk setia selamanya .

SEMALAM ,
Kita berborak dan bergurau senda ,
Tika itu aku berasa amat gembira ,
Kehadiranmu senantiasa membuat ku berasa selesa ,
Aku berdoa ianya akan kekal sampai bila-bila .

KINI ,
Mengapa kau sanggup membuat ku terluka ,
Kau membiarkan aku derita dan tersiksa ,
Andai aku tersalah bicara ,
Kenapa tidak kau berterus terang dan bersua muka ,
Sampainya hatimu meninggalkan ku tanpa sebarang berita .

SEKARANG ,
Aku percaya kehadiranmu dalam hidupku ada hikmah di sebaliknya ,
Kau mengajarku erti sebenar kehidupan di alam nyata ,
Hidup ini tak semudah yang disangka ,
Tetapi ,
Akan ku teruskan mewarnai hidupku walaupun aku ini hanya insan biasa ,
Aku percaya akan ada sinar bagiku untuk merasai bahagia walau untuk seketika  .


Da Baca ? Like , Donate N Komen Ye .

0 comments:

Post a Comment

Hello guys . Thanks for reading . Take Care :)