Sunday 3 February 2013

campur baur

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Pernah tak korang rasa suka dekat kawan korang tanpa disedari ? ermmm tu la yang aku tengah rasa sekarang dan aku sangat la buntu !!!!!!!!!!!

Aku ada seorang member kem ni...aku kenal dia lama la juga ... da setahun dua kot... dulu aku suka ejek dia budak shisha..sebab muka dia ni macam orang yang addict gila kat shisha...sejak tu aku mula rapat ngan dia..mula-mula biasa je la kan..just kawan yang tak rapat mana..tapi satu hari tu , tak tau macam mana , tiba-tiba aku le rapat gila ngan dia..

Aku panggil dia macha , dia lak panggil aku thambi..kadang-kadang aku suka share prob aku dekat dia dan sebagainya...dia ni pun jenis seorang pendengar yang setia..aku suka dia sebab dia le ngam ngn aku , dia comel , pandai gurau dan banyak lagi...dia selalu gak jadi orang yang selalu buat aku happy bila aku tengah nangis...

As like I said , aku dan dia da kenal lama..begitu juga friendship kami...aku tak tau la kenapa perasaan suka ni boleh hadir dalam hati aku...aku rasa mcam nak sangat-sangat dapatkan dia , rapat ngan dia..senang cerita  aku nak dia la...but at the same time , aku sayang kan friendship yg telah dibina bertahun-tahun...macam mana kalau sebab persahabatan kami hancur hanya kerana aku suka dia..aku taknak benda tu jadi...aku taknak bila gaduh ke apa atau da tak ada apa-apa hubungan ngan dia , persahabatan kami pun putus juga...

Haishh , aku taktau nak explain macam mana...kalau sesiapa yg pernah rasa apa aku rasa je yg paham maksud aku...i hope i will do the right things...aku hanya mampu berdoa je sekarang agar aku buat pilihan yg tepat..

Thanks for reading :)

Da Baca ? Like , Donate N Komen Ye .

0 comments:

Post a Comment

Hello guys . Thanks for reading . Take Care :)