Sunday 27 January 2013

bila kenangan muncul lagi

Assalamualaikum dan salam sejahtera....nak baca , silakan...taknak baca , silakan pergi ...

First of all , sedekahkan Al-fatihah untuk arwah Khadijah...aku harap kau tenang di sana dan harap impian kau untuk masuk syurga tercapai ye sayang...aku rindu kau khad...weh , seriously aku perlukan kau sekarang...kau je paham aku , paham smua suka n duka aku...aku rindu nak dngr bebelan dan nasihat kau untuk aku...now sejak kau tak ada , aku tak tau nak cerita kat siapa weh..aku nak story kat miera , agak payah sebab lain kelas dan macam-macam lgi...nk ngadu kat twins aku lak , dia da bnyk ada mslh ,so taknak serabutkan dia lg..selama ni kau je yg setia mendengar masalah aku now da tak ada siapa wehh...

Lepas kau meninggal , idut tinggalkan aku sebab salah aku...then nunul pon tinggalkan aku sebab aku....ermm aku ni teruk sangat ke? aku memang tak pandai jaga hati org lain ke...aku rndu nunul , tp dia mcm da bermusuh ngn aku la khad..kau tau tak , dia unfollow aku sebab dia tak suka perangai aku sampai sekarang even aku da minta maaf :(  then yg pasal idut tu , dia da tak contact aku lansung wehhhhh...sumpah rindu korang semua...khad , lepass kau pergi , satu-satu masalah yg timbul...friendship antara kita ngn sadeq , miera , atikah , adaww , aymie , quiella dan termasuk adik kau , smua mcam miserable gila wehhhh....masing-masing semakin jauh.....................

Kalau dulu lau hangout mesti ngn kau n kawan-kawan yg lain..tp sekarang da tak lagi weh..senang cerita aku macam hidup keseorangan tau..adik kau ngn sadeq , mana reti nak tegur aku lagi...aku jujur ngn kau khad , aku jeles bila adik kau mention ngn sadeq , aymie , quilla dan sadeq..kenapa aku jeles ? sebab adik kau tak prnh mention aku...adik kau kadang-kadang buat aku ni macam tak wujud ...bukan ima seorang je , tp sadeq , inma dan ariff sekali...aku ni macam sampah yg memang da tak diperlukan dan dilupakan..

Aku bukan ego ke apa ... tp kalau aku je yg kena tegur...mana adil..nmpk sngt macam aku yg terhegeh-hegeh kat dorang..sedang dorang ? nampaknya aku kena pendam smua seorang diri dan mengadu pada Allah je..aku ingat kau prnah cakap "Allah sentiasa ada ngn kita..tak ya la sedih-sedih"..... aku tak tau lepas ni macam mana aku nak hadapi puasa , raya dan spm tanpa kau khadijah..mesti rasa kekok gila sebab kau da macam family aku gak bila kau ada masalah...

Apa pun , in shaa Allah aku akan usahakan macam mana nk jenguk kubur kau lagi ok...aku da jnji kan , so aku akan tunaikan..in shaa Allah kalau aku panjang umur ok...salam rindu dan sayang buat arwah Khadijah...iloveyou dear...

Da Baca ? Like , Donate N Komen Ye .

0 comments:

Post a Comment

Hello guys . Thanks for reading . Take Care :)